onsdag 3. november 2010

Nick Drake



Jeg gikk inn på You-Tube og søkte opp denne videoen. Under videoen på høyre side ligger knappen "Innbygg" - som jeg klikket på. Da kommer det opp et lite vindu med hele koden for videoen som jeg kopierte og limte inn i tekstbehandleren for nyt innlegg i bloggen.
You-Tube er et nettsted jeg finner mye gammel og god musikk. Det er artig å se videoen og bilder av mange av de låtene jeg alltid bare har hørt. Og You-Tube har det meste!
Nick Drake er et godt eksempel på en "gammel" artist jeg aldri så mange bilder av.
Det kan absolutt være interessant å bruke You-Tube som en kanal for en framtidig blogg.
Her legges det ut alt mellom himmel og jord og i biblioteksammenheng kan man bruke både linker om bøker og filmer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar